تیتر اخبار

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان همراه داشتن کدام داروها در حج و عمره ممنوع است؟ سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان ثبت سفارش کتاب های سال تحصیلی جدید آغاز شد

0

قیمت خانه در کشورهای اروپایی چقدر است؟

  • کد خبر : 7690
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
قیمت خانه در کشورهای اروپایی چقدر است؟

مهاجرت به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی بشر امروز تبدیل شده است. مهاجرت به قصد ایجاد شرایط بهتر، همواره با دغدغه تامین شغل و مسکن گره خورده است.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛ قاره اروپا که دومین قاره کوچک جهان به حساب می‌آید ۵۰ کشور مستقل و وابسته را در خود جای داده است. سه کشور روسیه، آلمان و ترکیه پرجمعیت‌ترین کشورهای اروپا هستند که به ترتیب ۱۴۴.۵، ۸۳ و ۸۲ میلیون نفر را در خود جای داده‌اند.

طبق آخرین براوردهای صورت‌گرفته در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر برای زندگی به شهرهای اروپایی مهاجرت کرده‌اند و بنابر آمارهای ارائه‌شده تا اواخر سال گذشته میلادی ۲۳ میلیون نفر یا به عبارتی ۵.۱ درصد از جمعیت ۴۴۷ میلیون نفری کشورهای اروپایی را اتباع خارجی‌ تشکیل می‌دهند.

در بین تمام کشورهای اروپایی سوئیس تاکنون بیشترین جذابیت را برای جذب مهاجر داشته است به طوری که ۲۴.۶ درصد از شهروندان کشورهای خارجی برای مهاجرت به این کشور می‌روند. با این وجود سومین کشور گران‌قیمت برای خرید خانه در اروپا است و میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور ۱۳ هزار و ۲۸۰ یورو است.

اتریش دومین مهاجرپذیرترین کشور اروپایی است که ۱۴.۴ درصد از کل مهاجران به قاره اروپا به آنجا مهاجرت می‌کنند. با این وجود اتریش نیز پنجمین کشور اروپایی است که میانگین قیمت مسکن در آنجا بسیار بالا است. میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور ۹ هزار و ۶۰۹ یورو است.

آلمان سومین کشور اروپایی است که بیشترین مهاجر را در خود جای داده است به طوری که این کشور ۱۰.۵ درصد از کل مهاجران خارجی به قاره اروپا را در بر می‌گیرد. میانگین قیمت مسکن در آلمان در نسبت با کشورهای اروپایی متوسط است و هر متر مربع خانه در این کشور به طور میانگین ۵ هزار و ۹۰۷ یورو قیمت دارد.

اسپانیا چهارمین کشور مهاجرپذیر قاره اروپا است و این کشور ۹.۵ درصد از مهاجران خارجی این قاره را در خود جای داده است؛ میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور ۴ هزار و ۹۷۸ یورو است و این کشور به نسبت جزء کشورهای اروپایی است که میانگین قیمت مسکن در آن متوسط است.

انگلیس پنجمین کشور مهاجرپذیر اروپایی است که ۸.۶ درصد از مهاجران خارجی به اروپا را در بر گرفته است. انگلیس دومین کشور گران‌قیمت اروپا برای خرید خانه است که میانگین قیمت مسکن در آن برای هر متر مربع ۲۱ هزار و ۱۷۹ یورو است.

گران‌ترین کشور اروپایی برای خرید خانه، موناکو است؛ موناکو با نام رسمی شاهزاده‌نشین موناکو، دومین کشور کوچک دنیاست و یکی از پرهزینه‌ترین کشورهای دنیا برای زندگی است. میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور ۴۴ هزار و ۵۲۲ یورو است.

مولداوی با نام رسمی جمهوری مولداوی کشوری محصور در خشکی در اروپای شرقی است که از غرب با رومانی و از شرق با اوکراین همسایه است. این کشور ارزان‌ترین خانه‌های اروپا را در خود جای داده است به طوری که میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور ۹۶۵ یورو است.

دومین کشور ارزان‌قیمت اروپایی برای خرید خانه، مقدونیه شمالی است که کشوری محصور در خشکی واقع در جنوب‌شرقی اروپا در ناحیه شبه جزیره بالکان است. میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور هزار و ۱۳۴ یورو است و پس از آن مونته‌نگرو سومین کشور ارزان‌قیمت اروپا برای خرید خانه است که میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور هزار و ۴۰۰ یورو است.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=7690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۰۶
اردیبهشت
درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به کاهش منابع آبی و برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی، شالیکاران گیلان طبق تقویم زراعی اقدام کنند.

۰۶
اردیبهشت
جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود

جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود

یکی از جشنواره‌های پر مخاطب که در طول سالیان گذشته میزبان گردشگران مختلفی از سطح استان و کشور بوده جشنواره بهار نارنج کومله شهرستان لنگرود است.جشنواره ای که امسال طی ۳ روز و با برنامه های مختلف مانند جشنواره کودک، غذا و بازی های بومی محلی برگزار می شود

۰۶
اردیبهشت
توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت بین نوغانداران ۹ شهرستان گیلان توزیع می‌شود.