تیتر اخبار

آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه تجاوز به زن جوان برای فرار از بدهی سنگین جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان جوانی که رفیقش را به خاطر گاز زدن همبرگرِ دوست دخترش کُشت سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه پیش فروش ۶ محصول پرطرفدار سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان مسعود اسکویی پیشکسوت ورزش و رادیو درگذشت

0

به کارگیری نیروی غیرهم جنس در مدارس گیلان ممنوع است

  • کد خبر : 31592
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
به کارگیری نیروی غیرهم جنس در مدارس گیلان ممنوع است

امیری اظهار کرد: به کارگیری نیروی غیرهم جنس در همه مدارس، چه دولتی و غیردولتی، اختلاط دانش آموزان دختر و پسر در آموزشگاه‌های آزاد و عدم رعایت حدود شرعی توسط برخی دانش آموزان، اولیا و مربیان در مراکز آموزشی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛ علی امیری، رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان گیلان در نشست تخصصی آینده اندیشی آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش استان با اشاره به برخی توفیقات آموزش و پرورش در برگزاری آزمون‌های تحصیلی اظهار داشت: امتحانات نهایی امسال در پایه دوازدهم امسال به صورت الکترونیک برگزار شد و برای اولین بار در گیلان همه حوزه‌های اجرایی به راکت‌های موبایل‌یاب مجهز شدند. همچنین اعتباری هم برای خرید دستگاه‌های سیگنال‌یاب در اختیار مناطق قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت جدیت روسا و معاونان ادارات مناطق در اجرای بدون توقف قوانین و شیوه‌نامه‌ها خاطرنشان کرد: به کارگیری نیروی غیرهم جنس در همه مدارس، چه دولتی و غیردولتی، اختلاط دانش آموزان دختر و پسر در آموزشگاه‌های آزاد و عدم رعایت حدود شرعی توسط برخی دانش آموزان، اولیا و مربیان در مراکز آموزشی ممنوع است.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به نقشه‌های شوم کشورهای غربی، عربی و عبری در برهم زدن آرامش کشور به ویژه در آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: باید با درک شرایط و اولویت‌بندی مناسب برنامه‌ریزی‌های لازم را برای مقابله با این هجمه‌ها انجام دهیم چرا که دشمن، امروز، در جنگ نرم عفاف جامعه را هدف گرفته است و همه ما باید دِین خود را به کشور و منافع ادا کنیم.

معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این آیین گفت: براساس آیین نامه اجرایی مدرسه، از ۳۵۳ مدرسه بازدید شده است که این روند حضور روسا و معاونان ادارات باید ادامه پیدا کند.

جابر عباسی با تأکید بر نقش نیروی انسانی در تحولات مدرسه خاطرنشان کرد: برای ایجاد تحولات بنیادین در مدارس تغییر رویکردهای مدیران و در صورت لزوم تغییر مدیریت‌ها و برگزاری دوره‌های چند روزه برای مدیران تازه منصوب شده ضروری است.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در برخی مدارس استان، از روسای ادارات مناطق خواست در شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی مدارس با گروه‌های جهادی همکاری کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این نشست گفت: برگزاری جلسات مستمر با مدیران مدارس جهت آمادگی بیشتر در استقبال از سال تحصیلی نو ضروری است.

حسین زره کارگر با اشاره به اختصاص حداقل ۵ درصد هزینه‌های فرهنگی سازمان‌ها به آموزش و پرورش در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: روسای ادارات در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها برای محقق شدن این اعتبار فرهنگی پیگیری کنند. وی با تأکید بر این که دریافت پول نقد در مدارس تخلف است و همه مدارس به دستگاه کارت خوان مجهز باشند خطاب به روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق گفت: آمار املاک در اختیار اشخاص، هر چه زودتر احصا و اداره آن به آموزش و پرورش بازگردانده شود.

زینب کریمی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این نشست تخصصی، با اشاره به برنامه‌ها، اقدامات انجام شده و استفاده از فرصت‌ها اظهار داشت: تابستان فرصت مغتنمی برای تداوم فرایند صحیح تربیت و تکمیل روند آموزش در سال آینده است و در این راستا آموزش ابتدایی استان برای تحقق شعار عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر برای کودکان دبستانی و نوآموزان کودکستان ها، انواع جشنواره ها، کارگاه‌ها و بینارهای آموزشی، تولید محتواها، جهت کیفیت بخشی سیاست‌های آموزشی و تربیتی به کار گرفته است.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=31592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۱۳
اردیبهشت
آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه

آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه

استاندار گیلان، خواستار افتتاح طرح های سالم سازی دریا از اول خردادماه شد و اضافه کرد: فرمانداران حتما طرح‌های سالم‌سازی منطقه خود را ساماندهی و آسیب‌شناسی کنند.

۱۳
اردیبهشت
بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

مدیر کل صمت گیلان گفت: ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی در استان برای ورود به چرخه تولید و خرید مواد اولیه نیازمند تسهیلات و تامین منابع ارزی هستند.

۱۳
اردیبهشت
۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت

۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت

فرماندار شفت گفت: آتش سوزی بامداد امروز از یک نانوایی تعطیل درمنطقه آغاز و به واحد‌های دیگر سرایت کرد.