تیتر اخبار

بازگشت ۳ واحد اقتصادی ورشکسته به چرخه تولید در گیلان آلوچه نوبرانه گیلان به بازار آمد نگاه به چای گیلان باید صادرات محور باشد برداشت۱۶ هزار تن آلوچه در گیلان آب چشمه «شیرین سو» رشت، آلودگی میکروبی دارد صدور هشدار سطح نارنجی در گیلان/ بارش ها فردا شدت می گیرد امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه حادثه انفجار و آتش سوزی در حمام خانه‌ای در رشت نشای ۲۳ درصد از شالیزار‌های گیلان ضرورت توسعه صنایع دریا محور در گیلان برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه تجاوز به زن جوان برای فرار از بدهی سنگین جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان جوانی که رفیقش را به خاطر گاز زدن همبرگرِ دوست دخترش کُشت سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه پیش فروش ۶ محصول پرطرفدار سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان با رای دیوان عالی «یاسین رامین» به ۳ سال حبس محکوم شد براساس لایحه حجاب، اتباع خارجی فاقد حجاب از کشور اخراج می شوند / جریمه بی حجابی حداکثر تا سه هفته باید پرداخت شود احتکار ۱۶ تن کود شیمیایی در لاهیجان امتحانات نهایی، دیگر توسط آموزش و پرورش برگزار نمی‌شود زیباکلام وارد زندان شد پلمب ۳ مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در رشت فروش کارتن یخچال کره‌ای با قیمت‌های میلیونی

0
محمد حسن عاقل منش سومین عضو علی البدل شورای شهر رشت است که به دلیل تغییر و تحولات صورت گرفته روی صندلی اعضای اصلی نشسته است.

محمدحسن عاقل منش،عضو جدید شورای شهر رشت شد

  • کد خبر : 34086
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
محمدحسن عاقل منش،عضو جدید شورای شهر رشت شد

محمدحسن عاقل منش به عنوان عضو جدید شورای شهر رشت جایگزین علیرضا تاج شهرستانی شد. تاج شهرستانی چندی پیش با حکم دادگاه به مدت ۶ ماه از عضویت در شورای شهر تعلیق شد. در مراسم تحلیف عاقل منش او با یاد کردن سوگند برای چهارمین بار به عنوان عضو شورای اسلامی شهر رشت کارش را […]

محمدحسن عاقل منش به عنوان عضو جدید شورای شهر رشت جایگزین علیرضا تاج شهرستانی شد. تاج شهرستانی چندی پیش با حکم دادگاه به مدت ۶ ماه از عضویت در شورای شهر تعلیق شد.
در مراسم تحلیف عاقل منش او با یاد کردن سوگند برای چهارمین بار به عنوان عضو شورای اسلامی شهر رشت کارش را آغاز کرد.

عاقل منش که در دوره‌های دوم، سوم و پنجم شورای شهر رشت به عنوان عضو این شورا فعالیت داشت در انتخابات گذشته شورا با کسب ۶۸۱۷ رای در رده چهاردهم قرار گرفت و از راهیابی مستقیم به پارلمان شهری رشت بازماند اما حالا بواسطه شرایط پیش آمده برای علیرضا تاج شهرستانی و تعلیق ۶ماهه او از عضویت در شورای شهر رشت، این شانس را داشت که بار دیگر به شورای شهر رشت برگردد.

عاقل منش طی سال‌های گذشته به عنوان مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز گیلان و همچنین عضو هیات مدیره انجمن معلولین بینایی گیلان فعالیت داشته است.

او سومین عضو علی البدل شورای شهر رشت است که به دلیل تغییر و تحولات صورت گرفته روی صندلی اعضای اصلی نشسته است.
حسن کریمی کرنق بعد از استعفای امیرحسین علوی، فرصت یافت که به پارلمان رشت راه پیدا کند.

بعد از کریمی کرنق نوبت مهیار سماکچی عضو علی البدل دوم شورای شهر بود تا فرودین ۱۴۰۲ به جای مهدی نوری هریس که با محکومیت قضایی مواجه شده بود وارد شورا شود.

در همین رابطه خبرگزاری مهر نوشت:محمد حسین واثق کارگرنیا صبح یکشنبه در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت ضمن گرامیداشت روز شورا با اشاره به حواشی اخیر شورا و تعلیق عضویت علیرضا تاج شهرستانی اظهار کرد: ما قبل از اینکه انتخاب شویم مراوده‌ای نداشتیم و مردم ما را انتخاب کردند که مشکلات شهر را حل کنیم لذا در این مسیر اگر بنده اشتباه کنم، شورای شهر اشتباه نکرده است.

وی با بیان اینکه اگر بنده خطایی کردم باید پاسخگوی خطای خودم باشم در فضای مجازی نوشته‌هایی است که کل شورا را زیر سوال می‌برند هدف اصلی اعضای شورا کمک به مردم است‌، افزود: اگر قصوری صورت گرفته است شخصی بوده و از اصحاب رسانه و صاحب‌نظران و فعالان اجتماعی می‌خواهم که شورا را زیر سوال نبرند.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: آقای تاج شهرستانی حدود سه سال در این شورا خدمت کرد و خدمات خوبی داشت تلاش‌های خودشان را داشتند و از زحمات ایشان تشکر می‌کنم حال به جهت مشکلی که پیش آمد و از طریق مجاری قضائی باید رسیدگی شود و در صورت احراز تخلف با اشد مجازات محکوم شوند و ما حرفی نداریم و وی به مدت شش ماه از حضور در شورا محروم شدند که برابر قانون به فرمانداری ارسال کردیم و طبق نامه فرمانداری آقای عاقل منش به شورا راه پیدا می‌کنند که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=34086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۲۳
اردیبهشت
بازگشت ۳ واحد اقتصادی ورشکسته به چرخه تولید در گیلان

بازگشت ۳ واحد اقتصادی ورشکسته به چرخه تولید در گیلان

معاون قضایی دادگستری گیلان از احیای ۳ واحد تولیدی ورشکسته با حمایت دستگاه قضا خبرداد.

۲۳
اردیبهشت
آلوچه نوبرانه گیلان به بازار آمد

آلوچه نوبرانه گیلان به بازار آمد

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاوری گیلان گفت: برداشت نوبرانه آلوچه از ۲ هزار و ۲۱۶ هکتار از باغ‌های استان آغاز شده است.

۲۲
اردیبهشت
نگاه به چای گیلان باید صادرات محور باشد

نگاه به چای گیلان باید صادرات محور باشد

استاندار گیلان در سفر به فومن بر لزوم حمایت از چایکاران و نگاه ویژه به صادرات چای تاکید کرد.