تیتر اخبار

برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه تجاوز به زن جوان برای فرار از بدهی سنگین جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان جوانی که رفیقش را به خاطر گاز زدن همبرگرِ دوست دخترش کُشت سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه پیش فروش ۶ محصول پرطرفدار سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت ایران در آستانه ورود به حلقه ۴ کشور برتر تولید مرغ در جهان

0

۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری برای توسعه ورزش در گیلان جذب شد

  • کد خبر : 23641
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری برای توسعه ورزش در گیلان جذب شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: ۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان در حوزه ورزش جذب شد تا مرمت، بازسازی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی گیلان به خصوص تکمیل ورزشگاه‌های این استان شتاب بیشتری گیرد.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛ جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان  اظهار داشت: در سفر بهمن ماه سال گذشته رئیس جمهور و هیات دولت به استان گیلان، ۱۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای بخش ورزش این استان اختصاص یافته بود که تاکنون ۳۵ میلیارد تومان از این مصوبات جذب شد.

وی افزود: این اعتبارات مربوط به تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی همچون استخر و ورزشگاه بندرآستارا، بازسازی استخر کوثر رشت، تکمیل و بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت، ورزشگاه پوریای ولی تالش و ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی بود.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، احداث چمن ورزشگاه‌های شهرهای شفت، رستم آباد و سورکوه املش و همچنین تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی گیلان دیگر پروژه‌هایی بود که با اختصاص مصوبات ریاست جمهوری در حال احداث، تکمیل، مرمت و بازسازی هستند.

آرمان ادامه داد: علاوه بر جذب ۳۵ میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان، در بخش اعتبارات و بودجه نیز رشد قابل قبولی داشتیم و سه میلیارد تومان افزایش در بخش اعتبارات جاری داشتیم که نسبت به سال‌های گذشته بی‌نظیر بود.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش اعتبارات ۲۷ صدم درصد افزوش افزوده نیز رشد خوبی داشتیم که سال گذشته این رقم به ۴۵ میلیارد تومان رسیده بود اما امسال این میزان ارزش افزوده به ۶۰ میلیارد تومان رسیده که توانستیم با پیگیری‌های انجام داده، ۲۱ میلیارد تومان را تاکنون جذب کنیم.

۴۵ طرح نیمه تمام ورزشی در گیلان

آرمان به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی گیلان نیز اشاره و بیان کرد: مجموع طرح‌های عمرانی نیمه تمام ورزشی در گیلان ۴۵ طرح است که متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها در سه ماهه اخیر سال جاری، به ۴۰ درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: برای به بهره برداری رسیدن این پروژه‌های ورزشی حدود ۶۰۰ میلیاد تومان اعتبار نیاز است که با توجه به امکانات و شرایط موجود، پیش‌بینی می‌شود که ۱۵ پروژه نیمه تمام ورزشی تا پایان سال جاری در گیلان افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: با افتتاح و به بهره برداری رسیدن این ۱۵ پروژه ورزشی، ۳۰ هزار متر به مساحت اماکن ورزشی گیلان افزوده خواهد شد و همچنین ۰/۰۳ متر (سه صدم)، سرانه فضای ورزشی این استان افزایش خواهد یافت و سرانه ورزشی در گیلان به ۸۸ سانتی متر خواهد رسید.

وی به ممهترین عملکرد عمرانی حوزه ورزش گیلان نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی همزمان هفت استخر در رشت، صومعه سرا، بندرانزلی، فومن، رودبار، آستانه اشرفیه و سیاهکل، پس از دوران کرونا یکی از مهمترین فعالیت‌ها در این حوزه بود.

آرمان به بازسازی و استانداردسازی ورزشگاه‌های فوتبال گیلان نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به حضور تیمهای فوتبال استان گیلان در لیگ‌های مختلف کشور، یکی از اهداف مهم ما بازسازی و استانداردسازی ورزشگاه‌های فوتبال است که در این راستا هم اینک در حال مرمت، بازسازی و احداث چمن و سکوی شهید عضدی رشت، ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی، ورزشگاه وحدت بندرآستارا، ورزشگاه رستم‌آباد رودبار و پوریای ولی تالش هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: احداث گود کشتی گیله مردی، تکمیل استخر کوثر رشت، احداث استخر استاندارد در مرکز گیلان، احداث کمپ تیم‌های ملی و احداث سالن‌های تخصصی بر اساس آمایش سرزمینی، از دیگر برنامه‌های مهم ورزشی گیلان بشمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=23641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۱۶
اردیبهشت
برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم

برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از انجام ۲۵۵ مورد قلع و قمع تغییر کاربری غیر قانونی عرصه های کشاورزی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم.

۱۶
اردیبهشت
گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد

گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد

رئیس هیات فوتبال گیلان گفت: استان گیلان یک گام دیگر تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ قهرمانی آسیا فاصله دارد.

۱۶
اردیبهشت
هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان

هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان

شرکت آب منطقه‌ای گیلان با توجه به رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح امروز در این استان، اطلاعیه‌ای صادر کرد.