تیتر اخبار

کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان جوانی که رفیقش را به خاطر گاز زدن همبرگرِ دوست دخترش کُشت سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه پیش فروش ۶ محصول پرطرفدار سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان مسعود اسکویی پیشکسوت ورزش و رادیو درگذشت محمدحسن عاقل منش،عضو جدید شورای شهر رشت شد

0

استقلال – فولاد در فینال جام حذفی

  • کد خبر : 11792
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
استقلال – فولاد در فینال جام حذفی

دو تیم فوتبال استقلال و فولاد خوزستان برای سومین بار در این فصل، در فینال جام حذفی، امروز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛ در فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال، دو تیم استقلال و فولاد خوزستان امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ساعت ۲۱:۰۰ روبروی هم صف‌آرایی خواهند کرد.

استقلالی‌ها در فصلی که گذشت، با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد و از مدیریت تا کادر فنی با تغییرات زیادی مواجه شد. آبی‌پوشان فصل را با محمود فکری آغاز کردند اما در پایان نیم فصل اول، فکری و کادر فنی‌اش با صلاحدید کادر مدیریت این باشگاه، از کار برکنار شدند و پس از آن فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال برگزیده شد.

آبی‌پوشان جام حذفی را نیز با فرهاد مجیدی آغاز کردند و پیش از پایان فصل بیستم لیگ، مقابل تیم‌های پیکان، ذوب‌آهن و پرسپولیس به پیروزی رسیدند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند. با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر و قرار گرفتن استقلال در جایگاه سوم با ۵۶ امتیاز، این تیم تمام تمرکز خود را معطوف به رقابت‌های جام حذفی کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز موفق شد از سد گل‌گهر سیرجان بگذرند و راهی فینال این مسابقات بشوند.

استقلال و فرهاد مجیدی حساب ویژه‌ای در این مسابقه باز کرده‌اند. همانطور که مشخص است، مجیدی خاطره خوشی از فینال مسابقات جام حذفی به عنوان سرمربی ندارد و در فصل گذشته در همین مرحله از تراکتور شکست خورد و دستش از بالا بردن جام کوتاه ماند و این بار آبی‌پوشان قصد دارند با قهرمانی در این مسابقات، خیال خود را از حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا راحت کنند و پایان خوشی برای خود در این فصل از مسابقات رقم بزنند.

در این مسابقه، محمد دانشگر، سید حسین حسینی و فرهاد مجیدی به علت محرومیت در بازی برابر گل‌گهر سیرجان، محروم هستند و از غایبان شاخص این بازی به حساب می‌آیند اما اتفاقی که شاید خیال استقلالی‌ها را راحت‌تر کند، حضور فرشید اسماعیلی در این بازی است که از وضعیت جسمانی بهتری برخوردار شده است و امکان دارد در ترکیب استقلال استفاده شود.

در مقابل تیم فولاد هم با کش و قوس‌های متفاوتی که در این فصل از مسابفات داشته است، خود را به فینال رقابت‌های جام حذفی رسانده است. شاگردان جواد نکونام در فصل بیستم لیگ برتر با ۴۴ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه ششم  جدول به کار خود پایان دادند و پس از رقابت نزدیکی با تیم‌های تراکتور و گل‌گهر داشتند، به نوعی امیدهای خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در رقابت‌های لیگ از دست دادند.

اما این تیم با وجود ناکامی در لیگ، امیدهای خود را در رقابت‌های جام حذفی نگه داشت و پله پله تا فینال این رقابت‌ها بالا آمد. قرمزپوشان خوزستانی در جام حذفی موفق شدند از سد تیم‌های ماشین‌سازی، قشقایی شیراز، سپاهان و ملوان بگذرند. شاید مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی این تیم مقابل شاگردان محرم نوید کیا رقم خورد و فولاد در یک بازی نزدیک و در ضربات پنالتی موفق شد از سد حریف خود بگذرد و پس از آن در نیمه نهایی، تیم ملوان را مغلوب کند و به فینال برسد.

با تمام اتفاقات پیش آمده، بازهم مجیدی و نکونام این بار در فینال جام حذفی به یکدیگر رسیدند و می‌خواهند با پیروزی در این بازی به نوعی با یک تیر چند نشان بزنند. تقابل استقلال و فولاد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، یک بار با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت و یک بار با پیروزی شاگردان نکونام به پایان رسیده است و این سومین بازی این دو تیم در این فصل از مسابقات است و باید منتظر ماند و دید این تقابل حساس و دیدنی در نهایت به پیروزی کدام تیم ختم می‌شود و چه تیمی به عنوان قهرمان جام حذفی می‌رسد؛ رویای فرهاد مجیدی برای قهرمانی تعبیر می‌شود یا نام جواد نکونام در تاریخ باشگاه فولاد ماندگار می‌شود.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=11792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۱۲
اردیبهشت
کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان

کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی در این استان زیر کشت نیشکر می‌رود.

۱۰
اردیبهشت
چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود

چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: برای رفع نگرانی کشاورزان و کارخانه‌های چای باید هرچه سریع چای سنواتی تعیین تکلیف شود.

۱۰
اردیبهشت
آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه

آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: کشت بادام زمینی در ۳ هزار هکتار از زمین‌های گیلان آغاز شده است.