تیتر اخبار

آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه تجاوز به زن جوان برای فرار از بدهی سنگین جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان جوانی که رفیقش را به خاطر گاز زدن همبرگرِ دوست دخترش کُشت سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه پیش فروش ۶ محصول پرطرفدار سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان مسعود اسکویی پیشکسوت ورزش و رادیو درگذشت

0

لزوم ارتقاء بهره وری در طرح های سالم سازی دریا

  • کد خبر : 31361
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
لزوم ارتقاء بهره وری در طرح های سالم سازی دریا

رمز موفقیت طرح های سالم سازی دریا، برنامه محوری در بستر تشریک مساعی است.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛  استاندار امروز در نشست ساماندهی سواحل گیلان در رشت بر لزوم تلاش مجدانه‌ی مجموع دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان برای ارتقاء بهره وری در طرح‌های سالم سازی دریا تاکید کرد و گفت: پیش بینی خدمات متنوع و متعدد در طرح‌های سالم سازی دریا مستلزم برنامه ریزی همراه با داشتن وحدت رویه است و این مهم می‌تواند زمینه‌ی درآمدزایی طرح‌های سالم سازی را در بستر جذب بخش خصوصی مهیا نماید.
دکتر اسدالله عباسی حفاظت از جان مردم را تنها یکی از ابعاد فعالیت‌های چندوجهی طرح‌های سالم سازی دریا دانست و با بیان اینکه گرچه این مهم معیار نخست ارزیابی عملکرد طرح‌های سالم سازی به شمار می‌رود، اما درکنار ارتقاء ایمنی باید زمینه‌ی پاسخگویی به مطالبات عمومی را در ابعاد فرهنگی، تفریحی و اجتماعی و اقتصاد بازار نیر مهیا کرد تا رضایتمندی عمومی همراه با حفظ معیار‌های فرهنگی ارتقاء یابد.
وی همچنین با اشاره به کاهش ۱۶ نفری تعداد غریق‌های امسال استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال، این دستاورد را نتیجه‌ی تلاش و نقش آفرینی مجموع دست اندرکاران در طرح‌های سالم سازی دریا دانست و افزود: این احساس تعهد می‌تواند بیش از پیش در عرصه‌ی ارایه‌ی خدمات مطلوب در سواحل تجلی یابد و زمینه‌ی رضایتمندی عمومی را در راستای بهره گیری بهینه از اوقات فراغت گردشگران و مردم استان فراهم سازد.
اضافه می‌کنم که از آغاز فعالیت طرح‌های سالم سازی دریا در گیلان تا کنون تنها ۴ نفر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند و این رقم برای مدت مشابه پارسال ۲۰ نفر بوده است.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خویش، برگزاری انواع مسابقات در حوزه‌ی ورزش‌های ساحلی، همراه با برپایی جشنواره‌های فرهنگی – هنری را در ارتقاء خدمات طرح‌های سالم سازی دریا در گیلان موثر دانست و از متولیان امر خواست در این زمینه همکاری کنند.
دکتر عباسی پیش بینی بازارچه‌های محلی مختص ارایه‌ی انواع محصولات تولیدی گیلان بویژه در حوزه‌ی صنایع دستی در داخل طرح‌های سالم سازی دریا را از الزامات برنامه ریزی در این حوزه دانست و گفت: مجموع خدمات فرهنگی، اجتماعی و داد و ستد با محوریت تولیدات بومی باید برای عموم مراجعه کنندگان به طرح‌های سالم سازی دریا قابل حصول باشد.
وی همچنین با تشریح نقش اثرگذار دهیاران، شهرداران و بخشداران در رونق و ارتقاء عملکرد طرح‌های سالم سازی دریا، افزود: انتظار می‌رود این مجموعه‌ها نیز نقش موثر خود را در روند اجرای طرح‌های ساحلی به خوبی ایفا کنند.
استاندار در پایان تاکید کرد که دستگاه‌های فعال، خلاق و خدمات رسان در حوزه‌ی طرح‌های سالم سازی دریا و همچنین اوقات فراغت جامعه در تابستان امسال مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
در ادامه‌ی این نشست هر یک از اعضای ستاد ساماندهی سواحل، نکته نظرات خود را در خصوص نحوه‌ی بکارگیری ناجیان غریق در طرح‌های ساحلی، تسریع در روند پرداخت مطالبات ناجیان و شیوه‌های پیش بینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان ارایه کردند.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=31361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۱۳
اردیبهشت
آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه

آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه

استاندار گیلان، خواستار افتتاح طرح های سالم سازی دریا از اول خردادماه شد و اضافه کرد: فرمانداران حتما طرح‌های سالم‌سازی منطقه خود را ساماندهی و آسیب‌شناسی کنند.

۱۳
اردیبهشت
بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

مدیر کل صمت گیلان گفت: ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی در استان برای ورود به چرخه تولید و خرید مواد اولیه نیازمند تسهیلات و تامین منابع ارزی هستند.

۱۳
اردیبهشت
۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت

۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت

فرماندار شفت گفت: آتش سوزی بامداد امروز از یک نانوایی تعطیل درمنطقه آغاز و به واحد‌های دیگر سرایت کرد.