تیتر اخبار

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان همراه داشتن کدام داروها در حج و عمره ممنوع است؟ سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان ثبت سفارش کتاب های سال تحصیلی جدید آغاز شد

0

فوتبال گیلان سرشار از استعداد است

  • کد خبر : 18574
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
فوتبال گیلان سرشار از استعداد است

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی استان گیلان فوتبال این استان را غنی از استعداد دانست و گفت: فدراسیون فوتبال پرچمدار توسعه و عدالت است.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛ شهاب الدین عزیزی خادم در رابطه با نقش استان گیلان در فوتبال کشور اظهار داشت: فوتبال گیلان زنده و پویاست و از مهم‌ترین و برترین سرزمین های فوتبالی کشور است. این استان باید یک تیم لیگ برتری داشته باشد و برای توسعه فوتبال گیلان تلاش خواهیم کرد و باید فوتبال را به روز رسانی کنیم. امروز فدراسیون فوتبال پرچمدار توسعه و عدالت است و بخش مهمی از آن به تلاش های باشگاه های کشور بر می گردد تا بتوانند به حصول بهترین نتیجه کمک کنند. در فوتبال به دلیل نبود تعامل، رغبتی برای همکاری نبوده، ولی امروز فدراسیون فوتبال نگاه تعاملی دارد.

شهاب الدین عزیزی خادم پیرامون نقش فوتبال در کشور افزود: در شرایط وضعیت اقتصادی کنونی کشور، پیروزی های فوتبال ملی باعث شده قدم کوچکی در راستای شادابی و احترام و خوشحالی ملت برداریم. با صعود سریع و تاریخی تیم‌ملی به جام ‌جهانی قطر این نشاط به کل جامعه تزریق می شود.
در یک‌سال گذشته وضعیت تیم های ملی سخت و اسفبار بود. ولی تیم ملی و فدراسیون فوتبال از این شرایط سخت و با وجود خستگی مفرط، از عادت به باخت گذر کرد و حالا هر ایرانی در هر جای دنیا به این تیم ملی افتخار می کند و فوتبال آسیا با احترام و تعامل به تیم ملی نگاه می کند.

در داخل کشور هم باید فضا به سمتی برود تا همگی در کنار هم ‌با نگاه تواضع و عمل گرایانه اقدام‌ کنیم و فدراسیون در این راستا سعی دارد تا با بهبود عملکرد خود و تلاش بیشتر گذر از این مسیر را نشان ‌‌دهد. توسعه فوتبال کشور با استفاده از ظرفیت ها در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد و توسعه همه جانبه از دید این فدراسیون یک امر مهم است.
رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با منطقه آزاد انزلی و تیم ملوان هم ادامه داد: منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد استراتژیک است که امروز میزبان این مجمع است. اما می توان از ظرفیت آن برای توسعه فوتبال استان استفاده کرد. ملوان از مهم‌ترین تیم‌های استان گیلان است.

عزیزی خادم در مورد پیشرفت و نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان افزود: عدالت و توسعه فوتبال و نگاه توازنی مهم‌ترین رویکردهای در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد. بانوان فوتبال کشور شانه به شانه تیم های ملی بزرگسالان حرکت می کنند و این موضوع نشان می‌دهد که می‌توان از تجارب این رشته در گذشته استفاده کرد. ما در فدراسیون فوتبال باید به استان‌هایی که فاقد تیم یا برنامه ریزی منجسم هستند، کمک کنیم تا فضا را به سمتی ببریم که کل استان ها از انسجام لازم برخوردار شوند و با توسعه فوتبال به عدالت این رشته کمک کرده باشیم و با وجود همه مشکلات آن را به نتیجه برسانیم.

عزیزی خادم در رابطه با افرادی که سعی در سنگ اندازی در مسیر فدراسیون فوتبال دارند ادامه داد: کسانی که قصد تخریب دارند، بدانند اولین آسیب را به خودشان می زنند. چون فدراسیون فوتبال خیلی شفاف کار خود را انجام‌ می دهد و از سوی دیگر مردم هوشیارند می دانند که این فدراسیون برای کمک به فوتبال رو به رشد آمده است. این افراد بدانند تا روزی که هستیم اجازه نمی دهیم که حتی در اوج مشکلات اقتصادی و در اوج موفقیت تیم‌های ملی در مسیر فوتبال، سنگ اندازی کنند و با قدرت در مسیر رشد و توسعه و موفقیت گام بر می داریم. ایران بهترین تیم آسیاست و بالاترین رتبه را هم به دست آورده است.

عزیزی خادم در مورد فوتبال ساحلی در استان گیلان نیز افزود: گیلان از استان‌های مهم فوتبالی کشور است و ذاتی بودن فوتبال در این استان مشهود است. ساختار تیمی منسجم درون استانی در گیلان کم‌نظیر است. در فوتبال ساحلی این استان از پایگاه‌های مهم ساحلی کشور است و فکر می‌کنم باید حداقل یک تیم لیگ برتری از گیلان داشته باشیم. گیلان استانی غنی از استعداد است و ما سعی داریم کمک کنیم تمامی این استعدادها بروز پیدا کنند و کمک حال فوتبال ایران شوند. این استان خاستگاه چهره‌های ماندگاری چون زنده نام سیروس قایقران و بسیاری بزرگان دیگر است و در حال حاضر تیم‌های ملی بانوان بزرگسال و جوانان ایران در اختیار سرمربیان گیلانی است و همین جا از خانم‌ها ایراندوست و آزمون به سبب نتایج خوب تیم‌ها سپاس‌گزارم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خاتمه پیرامون بحث اساسنامه و لزوم توجه به آن بیان کرد: اساسنامه فدراسیون فوتبال ارسال شده و تا اوایل اسفند زمان داریم تا نمایندگان مجلس نگاه ویژه ای به آن داشته باشند و می دانیم نمایندگان اشراف کامل دارند و کمک خواهند کرد تا مشکلی برای فوتبال به وجود نیاید.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=18574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۰۶
اردیبهشت
درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به کاهش منابع آبی و برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی، شالیکاران گیلان طبق تقویم زراعی اقدام کنند.

۰۶
اردیبهشت
جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود

جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود

یکی از جشنواره‌های پر مخاطب که در طول سالیان گذشته میزبان گردشگران مختلفی از سطح استان و کشور بوده جشنواره بهار نارنج کومله شهرستان لنگرود است.جشنواره ای که امسال طی ۳ روز و با برنامه های مختلف مانند جشنواره کودک، غذا و بازی های بومی محلی برگزار می شود

۰۶
اردیبهشت
توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت بین نوغانداران ۹ شهرستان گیلان توزیع می‌شود.