تیتر اخبار

نگاه به چای گیلان باید صادرات محور باشد برداشت۱۶ هزار تن آلوچه در گیلان آب چشمه «شیرین سو» رشت، آلودگی میکروبی دارد صدور هشدار سطح نارنجی در گیلان/ بارش ها فردا شدت می گیرد امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه حادثه انفجار و آتش سوزی در حمام خانه‌ای در رشت نشای ۲۳ درصد از شالیزار‌های گیلان ضرورت توسعه صنایع دریا محور در گیلان برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه تجاوز به زن جوان برای فرار از بدهی سنگین جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان جوانی که رفیقش را به خاطر گاز زدن همبرگرِ دوست دخترش کُشت سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه پیش فروش ۶ محصول پرطرفدار سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی ارزش افزوده دیوید تیلور از دنیای کشتی خداحافظی کرد

0

بهره مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از خدمات هلال احمر گیلان

  • کد خبر : 909
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۳۹
بهره مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از خدمات هلال احمر گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری ۱۰ هزار و ۵۳۳ نفر از خدمات داوطلبانه و انسان دوستانه جمعیت هلال احمر استان گیلان بهره مند شدند.

به نقل از پایگاه خبری گیلان پیشرو؛ سیاوش غلامی وجود منابع انسانی در اجرای برنامه های انسان دوستانه را موثر دانست و گفت: آنچه نقش جمعیت هلال احمر را در اجرای برنامه های انسان‌دوستانه برجسته تر می‌کند، وجود ظرفیت عظیم و غنی منابع انسانی داوطلبان است.

وی افزود: در همین راستا نیز بهره مندی موثر از خدمات آنها مستلزم برنامه ریزی دقیق و ساختاری کارآمد و روزآمد است تا بتوان علاوه بر شرایط عادی، در مواقع بحرانی نیز در کوتاه ترین زمان با بهره مندی از خدمات داوطلبانه، توانشان را برای کمک رسانی به آسیب دیدگان بسیج کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، جایگاه جمعیت هلال احمر را نزد مردم محبوب دانست و بیان کرد: پایبندی اعضا و داوطلبان جمعیت هلال ‌احمر به اصول بنیادین و انسان‌دوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و جایگاه کم نظیر جمعیت در نزد مردم کشور و استان موجب شده که بیش از پیش بسیاری از شخصیت‌های برجسته و قشرهای مختلف به جمع داوطلبان جمعیت هلال احمر بپیوندند.

غلامی، با اشاره به تعداد افراد بهره مند شده از خدمات هلال احمر گیلان طی شش ماه نخست سال جاری، اظهار کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری ۱۰ هزار و ۵۳۳ نفر از خدمات داوطلبانه و انسان دوستانه جمعیت هلال احمر استان گیلان بهره مند شدند.

وی ضمن اشاره به ارزش ریالی خدمات هلال احمر طی شش ماه نخست سال ۹۹، عنوان کرد: حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزش خدمات هلال احمر گیلان طی شش ماهه نخست سال جاری بوده است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به فعالیت ۱۳ هزار و ۵۱۹ نفر از داوطلبان هلال احمر گیلان طی شش ماهه نخست سال جاری، گفت: این تعداد از داوطلبان هلال احمر گیلان طی شش ماهه نخست سال ۹۹ در برنامه هایی همچون جمع آوری و توزیع کمک های مردمی، مشارکت در کاروان های سلامت، اهدای خون، مشارکت در پروژه های داوطلبی، راه اندازی و اجرای طرح مشاوره تلفنی ویژه داوطلبان طرح «متد»، مشارکت مددکاران در تنها نقاهتگاه علوم پزشکی استان، برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی در خانه های هلال با همکاری معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر استان و رسیدگی به امور مددجویان و پرداخت بخشی از هزینه های درمانی آنان از مشارکت و فعالیت داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان بوده است.

غلامی، با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر با دیگر سازمان های مردم نهاد استان، خاطرنشان کرد: انعقاد ۵۲ تفاهم نامه همکاری با موسسات و سازمان های خیریه و مردم نهاد همسو با جمعیت هلال احمر، از عملکرد شش ماهه حوزه داوطلبان هلال احمر استان محسوب می شود.

وی به فعالیت ۱۹۴ خانه هلال در گیلان اشاره کرد و گفت: خانه هلال روستایی با هدف آموزش خانواده های روستایی برای مدیریت بحران در این استان راه اندازی می شود تا به توانمندسازی خانواده‌های روستایی برای کاهش خسارت در حوادث کمک کند لذا خانه های هلال استان تا پایان سال جاری به بیش از ۴۰۰ خانه هلال افزایش می یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به ضرورت راه اندازی خانه های هلال در استان، خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت استان و میزان قابل توجه حوادث و بلایای طبیعی، راه اندازی خانه‌های هلال در محلات و روستاها ضروری است تا در زمان بحران با بهره مندی از نیروهای آموزش دیده محلی میزان آسیب دیدگی‌ها کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۲۲
اردیبهشت
نگاه به چای گیلان باید صادرات محور باشد

نگاه به چای گیلان باید صادرات محور باشد

استاندار گیلان در سفر به فومن بر لزوم حمایت از چایکاران و نگاه ویژه به صادرات چای تاکید کرد.

۲۲
اردیبهشت
برداشت۱۶ هزار تن آلوچه در گیلان

برداشت۱۶ هزار تن آلوچه در گیلان

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت ۱۶ هزار تن آلوچه به ارزش هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از باغستان‌های خبر داد.

۱۸
اردیبهشت
صدور هشدار سطح نارنجی در گیلان/ بارش ها فردا شدت می گیرد

صدور هشدار سطح نارنجی در گیلان/ بارش ها فردا شدت می گیرد

مدیرکل هواشناسی گیلان، از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و گفت: بارش ها از عصر و شب امروز آغاز می شود و طی سه شنبه از شدت بیشتری برخوردار است.