تیتر اخبار

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان همراه داشتن کدام داروها در حج و عمره ممنوع است؟ سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان ثبت سفارش کتاب های سال تحصیلی جدید آغاز شد

0

برگزاری آزمون های امتحانات پایان ترم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

  • کد خبر : 8571
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
برگزاری آزمون های امتحانات پایان ترم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

فتح اللهی با بیان اینکه آزمون های پایان ترم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با نظارت کامل برگزار می شود، گفت: اولیا دانش آموزان در این زمینه نگران نباشند.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیش رو ، علی فتح اللهی امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان رشت اظهار کرد: در بحران کرونا ویروس  فعالیت های آموزش و پرورش با وجود نیروهای توانمند همچنان مثل گذشته ادامه داشته و هیچ گاه تعطیل نشد.

فرماندار رشت با بیان اینکه واکسیناسیون یک نوع سپر در برابر این بیماری است، گفت: با واکسیناسیون اطمینان این وجود ندارد که کاملا این بیماری در جامعه ریشه کن شود و لذا از عادی انگاری بپرهیزیم.

فتح اللهی اذعان کرد: در ماه های آینده شاهد افزایش تولید واکسن کرونا در کشور هستیم و پیش بینی می شود تا شهریور تزریقات افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه نباید با فراگیری آموزش، از پرورش دانش آموزان غافل باشیم، ادامه داد: آموزش’در فضای مجازی در این بحران فعلی امکان پذیر است اما پرورش حتما بایستی حضوری صورت گیرد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه با ارائه طرح و راهکار کیفیت آموزش را در فضای مجازی ارتقا دهید، افزود: در این راستا با ارائه طرح ها و برنامه های  نوین هم در حوزه آموزش و هم حوزه پرورش گام بردارید منتظر پایتخت نباشید که به استان طرح یا ابلاغیه بدهند.

وی اضافه کرد: ایده ها و طرح ها همیشه ماندگار و ادامه دار خواهند بود و از این فرصت نهایت بهره در این راستا گرفته شود.
فتح اللهی با تاکید بر اینکه اگر به برگزاری آزمون های حضوری واقع بینانه نگاه نشود مطمنا با چالش مواجه خواهیم شد، تصریح کرد: دانش آموزان و معلمان و نیروهای آموزش و پرورش سرمایه های ارزشمند جامعه هستند در این بحران بایستی با توجه به نکات بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی آزمون به نحو احسن اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم از وظایفی است که بر عهده داریم، گفت: در برگزاری آزمون ها این اطمینان خاطر را برای اولیا دانش آموزان ایجاد کنید که هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای نداشته باشند.

فرماندار تصریح کرد: رسانه ها با افزایش آگاهی عمومی و فرهنگ سازی به این مقوله مهم ورود کرده و بدان بپردازند تا خانواده ها در این زمینه دغدغه نداشته باشند.

فتح اللهی افزود: واکسیناسیون مدیران و معلمین مدارس یکی از پیشنهاداتی است که در گام بعدی واکسیناسیون به مسئولان ذی ربط ارائه می دهم.

وی در ادامه به شخصیت و جایگاه رفیع معلم و تاثیر گذاری آن در جامعه پرداخت اظهار داشت: نام مبارک معلم در تمامی فرآیند زندگی همیشه همراه یک معلم است و لذا کلام و پوشش و رفتار این قشر برای همه آحاد جامعه مورد اعتماد و توجه و الگو قرار دارد.‌

فرماندار رشت با اشاره به اینکه در این فرصت بسیار محدود زندگی باید از این ظرفیت ها در راستای توسعه و تعلیم و تربیت بهره گرفت، گفت: از این شاخصه ها و ظرفیت ها محدود زمانی در راستای ارتقا فرهنگ و توسعه و کیفیت آموزش و پرورش بهره گرفته شود.

فتح اللهی به انتخابات و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای پرداخت و اظهار داشت: یک رای را فقط یک رای نبینید بلکه یک رای یک اندیشه، یک تفکر، باور و یک معیار است که با انتخاب یک اسم سرنوشت کشور برای مدیریت چند ساله تعیین می شود.

وی ادامه داد: ایجاد فضای روشنفکری و افزایش بصیریت و آگاهی با کلام شیوای معلمین در فضای جامعه بیش از پیش  مهیا می شود و انتظار می رود این قشر به این مقوله مهم اجتماعی و سیاسی در راستای جذب مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بیش از پیش توجه کنند.‌

فتح اللهی در پایان تصریح کرد: تعداد ۱۱۰ شعبه انتخابی در مدارس شهرستان رشت تعیین شده است و در این راستا نیروهای توانمند و متخصص آموزش و پرورش هم می توانند با توجه به اینکه انتخابات شهر رشت کاملا الکترونیکی است در حوزه آی تی همکاری لازم در هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات داشته باشند.
لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=8571

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۰۶
اردیبهشت
درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به کاهش منابع آبی و برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی، شالیکاران گیلان طبق تقویم زراعی اقدام کنند.

۰۶
اردیبهشت
جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود

جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود

یکی از جشنواره‌های پر مخاطب که در طول سالیان گذشته میزبان گردشگران مختلفی از سطح استان و کشور بوده جشنواره بهار نارنج کومله شهرستان لنگرود است.جشنواره ای که امسال طی ۳ روز و با برنامه های مختلف مانند جشنواره کودک، غذا و بازی های بومی محلی برگزار می شود

۰۶
اردیبهشت
توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت بین نوغانداران ۹ شهرستان گیلان توزیع می‌شود.