تیتر اخبار

واردات چای به دستور رئیس‌ جمهور محدود شد تعرض وکیل قلابی به زنان با تعارف کیک سمی «خط مهر» این‌بار در گیلان نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان آغاز برداشت برگ‌های زمردینی چای شمال کشور قیمت سکه و طلا در بازار رشت ، ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری خرداد از امروز ۵ محصول سایپا برای عرضه در ۲۶ اردیبهشت ماه مشخص شد! پاکبان ۲۰ ساله شهرداری لنگرود جان خود را از دست داد بازگشت ۳ واحد اقتصادی ورشکسته به چرخه تولید در گیلان آلوچه نوبرانه گیلان به بازار آمد نگاه به چای گیلان باید صادرات محور باشد برداشت۱۶ هزار تن آلوچه در گیلان آب چشمه «شیرین سو» رشت، آلودگی میکروبی دارد صدور هشدار سطح نارنجی در گیلان/ بارش ها فردا شدت می گیرد امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه حادثه انفجار و آتش سوزی در حمام خانه‌ای در رشت نشای ۲۳ درصد از شالیزار‌های گیلان ضرورت توسعه صنایع دریا محور در گیلان برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه تجاوز به زن جوان برای فرار از بدهی سنگین جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان جوانی که رفیقش را به خاطر گاز زدن همبرگرِ دوست دخترش کُشت سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه پیش فروش ۶ محصول پرطرفدار سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان خرید بیش از ۳۱ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران شمال اخرین اخبار از سیل مشهد/ تاکنون هفت نفر فوت کرده‌اند رایگان بودن بازدید از موزه‌های گیلان ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ توقیف کامیون حامل ۹ کیلو مواد مخدر در محور اسالم – تالش

0

هشدار رئیس جمهوری درباره کاهش مراعات پروتکل‌های بهداشتی در کشور

  • کد خبر : 4392
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
هشدار رئیس جمهوری درباره کاهش مراعات پروتکل‌های بهداشتی در کشور

رئیس جمهوری با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم درباره آغاز موج چهارم کرونا در کشور هشدار داد و گفت: خدای ناکرده اگر در بهمن و اسفند خوب مراعات نکنیم با محدودیت‌هایی مواجه خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری صبح شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه «امروز ۵۵ امین جلسه ستاد ملی است»، اظهار کرد: در جریان شیوع ویروس کرونا در کشور در کنار ویروس، مسأله کسب و کار، زندگی مردم و آموزش فرزندان نیر تخت تاثیر قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه کرونا یک بیماری عادی نبود و در مسیر مقابله با کرونا ما تنها بودیم و کسی به ما کمکی نکرد، گفت: خسارات بزرگی به ما وارد شد، اما مردم تحمل کردند و ما هم آنها را یاری کردیم.

رئیس جمهوری با هشدار درباره احتمال شیوع موج چهارم کرونا در کشور خاطر نشان کرد: همه اصرار ما این است که در این دو ماه کاری کنیم که موج چهارم ایجاد نشود؛ چراکه اگر خدای ناکرده وارد موج چهارم شویم ناچاریم محدودیت‌ها را مجددا اعمال کنیم.

روحانی با تقدیر از کادر درمان کشور اظهار کرد: کادر درمان از روز نخست در این مسیر بزرگ ایستادگی کرد و تقریبا ما همپای دنیا پیش آمده‌ایم که این به دلیل آن است که کادر درمان و همه بخش‌های مرتبط در صحنه حضور داشتند و این کار بزرگ صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از طریق فضای مجازی نگذاشتم آموزش در حوزه آموزش، تعطیل شود، افزود: از همه آنهایی که در زمینه فضای مجازی تلاش کردند تشکر میکنم. رئیس‌جمهوری خاطر نشان کرد: اوایل سال ۹۳ مصوباتی در حوزه زیر ساختها داشتیم و از آن زمان کار عظیمی آغاز شد و امروز میبینیم که بار عظیمی از خدمات اجتماعی و کسب و کار مردم بر دوش فضای مجازی است. گرچه امروز در حوزه تحقیقات گروه محدودیت‌هایی داریم و تحریم ها تاثیراتی داشته است اما ما در این زمینه گامهایی برداشتیم.

روحانی با اشاره به ورود کشور به حوزه ساخت واکسن کرونا گفت: امروز در زمینه تولید واکسن ورود کردیم و گام های اولیه را برداشتیم و مسئولان مربوطه معتقدند تا سال آینده به واکسن میرسیم.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه مقابله با کرونا ما با دنیا تفاوتی اساسی داریم، اظهار کرد: اگر آنها میگویند توانستند با کرونا مقابله کنند ما ادعای بیشتری داریم؛ ما در تحریم و فشار این کار را کردیم چرا که ما برای مقلابله با کرونا درخواست وام از بانک جهانی کردیم اما آمریکا جلوی این کار را گرفت. اگر شرکتهای دانش بنیان و توان داخلی نبود بدانید حتی دستکش و گان در اختیار ما قرار نمی‌گرفت.

رئیس جمهوری گفت: زیر ساخت دیجیتال در برخی کشورهای پیشرفته کمک بسیاری کرد و ما هم در حد خودمان توانستیم در این زمینه دستاوردهایی داشته باشیم. در روزهای نخست دولت یازدهم ضریب نفوذ زیر ساخت دیجیتال در کشور نصف برخی کشور های منطقه و بین ۲۰ تا ۳۰ درصد بود، اما امروز تقریبا ۸۰ میلیون در کشور از فضای مجازی استفاده می‌کنند.

روحانی خاطر نشان کرد: در مجموع با کمک بخش های مختلف از جمله نیروهای مسلح، صدا و سیما و نیروی انتظامی گام های بسیار بزرگی را برداشتیم که قابل افتخار است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز شرایط خوبی داریم اما نباید مغرور شویم، اظهار کرد: این شرایط نسبت به اروپا و آمریکا بسیار افتخار آمیز و امیدوار کننده است، اما نباید شرایط عادی انگاری شود؛ ممکن است مقداری بی احتیاطی موجب شیوع موج چهارم کرونا در کشور شود.

رئیس جمهوری با اشاره به ارائه گزارشی درباره میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم در جلسه امروز ستاد ملی کرونا گفت: امروز اعلام شد که در رعایت پروتکل ها به ۸۰ رسیدیم که کم است؛ خدای ناکرده اگر در بهمن و اسفند خوب مراعات نکنمی با محدودیت‌ها بی مواجه خواهیم شد.

روحانی با بیان اینکه رفت و آمد خانوادگی و صله ارحام در کشور ما به دلیل نوع فرهنگ بیشتر از سایر کشور ها است، تاکید کرد: امروز مجبوریم به مردم بگوییم که سبک زندگی خود را تغییر دهند و از این منظر مردم در فشار روحی و روانی بزرگی قرار دارند که با مراعات این شرایط مقداری سهل تر میشود و در عید اوضاع بهتری خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: امروز مصوباتی درباره چارچوب فعالیت کسب و کارهای شب عید داشتیم. همچنین مصوبه‌ای درباره ویژگی‌های واکسن اعم از تولید داخلی و خارجی داشتیم که از فردا ابلاغ می‌شود؛ ان شاءالله در این چارچوب برای خرید واکسن و حمایت از تولید واکسن داخلی تلاش خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=4392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۲۶
اردیبهشت
تعرض وکیل قلابی به زنان با تعارف کیک سمی

تعرض وکیل قلابی به زنان با تعارف کیک سمی

وکیل قلابی با تعارف کیک سمی به زنان آنان را بیهوش می‌کرد و مورد تعرض قرار می‌داد.

۲۶
اردیبهشت
«خط مهر» این‌بار در گیلان

«خط مهر» این‌بار در گیلان

نمایشگاه آثار خوشنویسی «خط مهر» با حضور اساتید خوشنویسی ایران به مدت یک هفته در نگارخانه هنر انجمن خوشنویسان آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

۲۶
اردیبهشت
نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان

سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گیلان گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان تا ۲۸ اردیبهشت برای بازدید علاقمندان دایر است.