تیتر اخبار

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان محمدحسن عاقل منش،عضو جدید شورای شهر رشت شد آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از ۱۹ اردیبهشت مشاهده چند مورد ابتلا به فاسیولا در گیلان جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان ها خانواده‌های دارای فرزند چندقلو چه خدماتی دریافت می‌کنند؟ همراه داشتن کدام داروها در حج و عمره ممنوع است؟

0

رونالدو در آزادی؛ نیمار مقابل نساجی

  • کد خبر : 32090
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
رونالدو در آزادی؛ نیمار مقابل نساجی

قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛ لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ که قرار است با برنامه زمانی متفاوت نسبت به سایر دوره‌ها پیگیری شود، به مرحله گروهی رسید؛ آن‌هم در شرایطی‌که فوتبال باشگاهی ایران در فصل جدید این رقابت‌ها، (۱+۳) نماینده داشت که در مرحله پلی‌آف، تراکتور نتوانست از سد شارجه امارات بگذرد و همین مسئله باعث شد تا شمار نماینده‌های ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به عدد ۳ تقلیل پیدا کند. پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان و نساجی مازندران، ۳ نماینده فوتبال ایران در فصل جدید این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

تیم‌های عربستانی با جذب ستاره‌های سرشناسی مانند کریستیانو رونالدو، نیمار و کریم بنزما کاملاً شخصیتی متفاوت به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا داده‌اند و همین مسئله باعث شده تا هواداران فوتبال در ایران هم چشم‌انتظار برگزاری مراسم قرعه‌کشی باشند تا مشخص شود که تیم مورد علاقه‌شان با کدام تیم باید بازی کند و کدام ابرستاره فوتبال جهان قرار است همراه تیم عربستانی به تهران سفر کند! البته که نمایندگان قطر و ازبکستان و امارات هم ستاره‌های سرشناسی را در ترکیب خود دارند اما در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا همه توجهات به سوی تیم‌های عربستانی جلب شده است.

سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ (منطقه غرب):

سید یک: پرسپولیس ایران، الهلال عربستان، الاتحاد عربستان، السد قطر، پاختاکور ازبکستان

سید دو: سپاهان ایران، نساجی ایران، الدحیل قطر، نسف‌قارشی ازبکستان، الفیحا عربستان

سید سه: الفیصلی اردن، استقلال تاجیکستان، نیروی هوایی عراق، آهال ترکمنستان، بمبئی‌سیتی هند

سید چهار: العین امارات، نوفباخور ازبکستان، شارجه امارات، النصر عربستان، آلمالیق ازبکستان

مراسم قرعه‌کشی ظهر امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و نمایندگان ۳ تیم ایرانی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هم در مالزی حضور داشتند تا از نزدیک پیگیر برگزاری مراسم قرعه‌کشی باشند. مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از ۲۴ شهریورماه آغاز خواهد شد و تا ۲۱ آذرماه ادامه دارد. در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، ۴۰ تیم در قالب ۱۰ گروه ۴ تیمی کار خود را دنبال می‌کنند که ۵ گروه در منطقه غرب و ۵ گروه در منطقه شرق تشکیل خواهد شد.

ویندسور جان مدیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از شروع رسمی مراسم قرعه‌کشی، سخنرانی کرد و بخش مهم صحبت‌های او مرتبط با استفاده از تکنولوژی (VAR) در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بود؛ آن‌هم در شرایطی‌که ورزشگاه‌های آزادی تهران و نقش جهان اصفهان هنوز به این تکنولوژی مجهز نیستند و مشخص نیست که در چه شرایطی قرار است تیم‌های ایرانی از رقبای‌شان در فصل جدید رقابت‌های آسیایی میزبانی کنند.

قرعه‌کشی در شرایطی آغاز شد که تیم‌های حاضر در سید اول به ترتیب به عنوان سرگروه در گروه‌های اول تا پنجم قرار گرفتند؛ پاختاکور ازبکستان در گروه اول قرار گرفت، السد قطر در گروه دوم، الاتحاد عربستان در گروه سوم، الهلال عربستان در گروه چهارم و پرسپولیس ایران در گروه پنجم.

تیم‌های حاضر در سید دوم فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی وضعیت‌شان تعیین‌تکلیف شد که الفیحا عربستان در گروه اول قرار گرفت. نسف‌قارشی ازبکستان در گروه دوم جای گرفت و تیم سپاهان ایران هم در گروه سوم هم‌گروه تیم الاتحاد عربستان شد. نساجی مازندران هم با قرعه‌ای دشوار مواجه شد و در گروه چهارم با الهلال عربستان هم‌گروه شد و در گروه پنجم هم الدحیل قطر هم‌گروه پرسپولیس شد تا تکلیف تیم‌های سید دوم هم مشخص شود.

آخال ترکمنستان اولین تیم سید سوم بود که نامش از گوی خارج شد و در گروه نخست در کنار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و الفیحا عربستان قرار گرفت. الفصیلی اردن هم در گروه دوم با تیم‌های السد قطر و نسف‌قارشی ازبکستان هم‌گروه شد. نیروی هوایی عراق هم در کنار تیم‌های الاتحاد عربستان و سپاهان ایران در گروه سوم قرار گرفت و بمبئی‌سیتی هند هم در گروه چهارم با تیم‌های الهلال عربستان و نساجی مازندران هم‌گروه شد. استقلال تاجیکستان هم به عنوان آخرین تیم سید سوم براساس قرعه‌کشی انجام شده در گروه پنجم در کنار پرسپولیس ایران و الدحیل قطر قرار گرفت.

العین امارات، نوفباخور ازبکستان، شارجه امارات، النصر عربستان، آلمالیق ازبکستان تیم‌های حاضر در سید چهارم بودند که آلمالیق ازبکستان اولین تیمی بود که نامش از گوی خارج شد که با توجه به حضور نمایندگان ازبکستان در گروه‌های اول و دوم، آلمالیق به گروه سوم رفت و همگروه با تیم‌های الاتحاد عربستان، سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق شد. العین امارات هم تکمیل‌کننده گروه نخست بود و با تیم‌های پاختاکور ازبکستان، الفیحا عربستان و آخال ترکمنستان شد.

شارجه امارات در گروه دوم با تیم‌های السد قطر، نسف‌قارشی ازبکستان و الفیصلی اردن همگروه شد و نوفباخور ازبکستان هم در گروه چهارم  قرار گرفت. تیم النصر عربستان هم آخرین تیم حاضر در سید چهارم بود که نامش از گوی بیرون آمد و در گروه پنجم با تیم‌های پرسپولیس ایران، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان همگروه شد تا سخت‌ترین قرعه در انتظار شاگردان یحیی گل‌محمدی باشد.

گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ (منطقه غرب):

گروه اول: پاختاکور ازبکستان، الفیحا عربستان، آخال ترکمنستان، العین امارات

گروه دوم: السد قطر، نسف‌قارشی ازبکستان، الفیصلی اردن، شارجه امارات

گروه سوم: الاتحاد عربستان، سپاهان ایران، نیروی هوایی عراق، آلمالیق ازبکستان

گروه چهارم: الهلال عربستان، نساجی مازندران، بمبئی‌سیتی هند، نوفباخور ازبکستان

گروه پنجم: پرسپولیس ایران، الدحیل قطر، استقلال تاجیکستان، النصر عربستان

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=32090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۰۶
اردیبهشت
درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به کاهش منابع آبی و برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی، شالیکاران گیلان طبق تقویم زراعی اقدام کنند.

۰۶
اردیبهشت
جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود

جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود

یکی از جشنواره‌های پر مخاطب که در طول سالیان گذشته میزبان گردشگران مختلفی از سطح استان و کشور بوده جشنواره بهار نارنج کومله شهرستان لنگرود است.جشنواره ای که امسال طی ۳ روز و با برنامه های مختلف مانند جشنواره کودک، غذا و بازی های بومی محلی برگزار می شود

۰۶
اردیبهشت
توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت بین نوغانداران ۹ شهرستان گیلان توزیع می‌شود.