تیتر اخبار

جوانی که رفیقش را به خاطر گاز زدن همبرگرِ دوست دخترش کُشت سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه پیش فروش ۶ محصول پرطرفدار سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان محمدحسن عاقل منش،عضو جدید شورای شهر رشت شد آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از ۱۹ اردیبهشت مشاهده چند مورد ابتلا به فاسیولا در گیلان

0

طرح توسعه ۵۰ هکتاری شهرک صنعتی شفت در دست اجرا

  • کد خبر : 21628
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
طرح توسعه ۵۰ هکتاری شهرک صنعتی شفت در دست اجرا

جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیاز به بسترسازی مناسب دارد .

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛ مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در حاشیه دیدار میدانی استاندار محترم گیلان و نماینده محترم  مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی شفت ، گفت: با دستور استاندار محترم گیلان جناب آقای دکتر عباسی و جناب آقای بهروزی فر نماینده محترم مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی به فرماندار محترم شهرستان شفت ، مصوبه‌ طرح توسعه شهرک صنعتی شفت ابلاغ و مراحل قانونی آن در حال انجام است .

 محبوبی گفت : با توجه به استقبال سرمایه گذاران از شهرک صنعتی شفت گام‌های عملیاتی طرح توسعه ۵۰ هکتاری این شهرک صنعتی با هدف تامین زمین برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کلید خورد.

وی افزود: ایجاد امکانات زیرساختی و تامین خدمات مورد نیاز از برنامه‌های توسعه این شهرک است تا مشکلات سرمایه گذاران برطرف شود.

محبوبی گفت:با اجرای این طرح توسعه ،۵۰ هکتار به مساحت شهرک صنعتی شفت افزوده می‌شود که بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذاران فراهم خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت : امیدواریم با اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی شفت و جذب سرمایه گذاران جدید شاهد ، هرچه سریعتر در مدار تولید قرارگرفتن واحدهای صنعتی باشیم تا اشتغال و توسعه صنعتی شهرستان بیش از پیش محقق گردد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، تقاضا محور استان ، با هدف جذب سرمایه گذاران جدید صورت می‌گیرد.

محبوبی اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیاز به بسترسازی داشته و این شرکت به‌عنوان حلقه اصلی در جذب این سرمایه‌گذاران نقش مهمی را ایفا می‌کند و با توجه به اینکه فرهنگ اقتصادی و سرمایه‌گذاری از گذشته در این استان صنعتی شکل گرفته ما به‌دنبال واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران دارای اهلیت هستیم.

وی در ادامه با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران تصریح کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه بر کشورمان میتوان با تلاش و همت مضاعف در جذب سرمایه‌گذاران جدید باعث رونق و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ایجاد اشتغال برای جوانان کشور و استانمان باشیم .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در ادامه گفت: تسهیلگری در روند جذب سرمایه‌گذاران را که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است ؛ با جدیت پیگیری می کنیم تا شعار سال تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین در عمل تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به احیای صنایع آسیب‌ دیده تأکید کرد: متاسفانه برخی کارخانجات در استان به‌صورت نیمه‌فعال، راکد و تعطیل بوده که با شناسایی این واحدها تلاش مضاعف و پیگیری‌های جدی در احیا شدن آن صورت می گیرد .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: شهرک صنعتی شفت هم اکنون دارای ۴۸هکتار مساحت است که تاکنون ۱۵۸ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد که در قالب این قرارداد‌ها ۲۹هکتار زمین واگذار شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۵۸ واحد بهره بردار با اشتغال افزون بر ۸۳۵ نفر مشغول به فعالیت و تولید هستند.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=21628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۱۰
اردیبهشت
چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود

چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: برای رفع نگرانی کشاورزان و کارخانه‌های چای باید هرچه سریع چای سنواتی تعیین تکلیف شود.

۱۰
اردیبهشت
آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه

آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: کشت بادام زمینی در ۳ هزار هکتار از زمین‌های گیلان آغاز شده است.

۰۶
اردیبهشت
درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به کاهش منابع آبی و برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی، شالیکاران گیلان طبق تقویم زراعی اقدام کنند.