تیتر اخبار

برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه تجاوز به زن جوان برای فرار از بدهی سنگین جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان جوانی که رفیقش را به خاطر گاز زدن همبرگرِ دوست دخترش کُشت سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه پیش فروش ۶ محصول پرطرفدار سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت ایران در آستانه ورود به حلقه ۴ کشور برتر تولید مرغ در جهان

0

اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه در شهرستان رشت

  • کد خبر : 19480
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه در شهرستان رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه همزمان با آغاز دهه مبارک در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛ سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: توجه به معارف و حاکمیت الهی یکی از شاخصه‌های معمار کبیر انقلاب بود.

به گفته او، امام خمینی (ره) به برکت الهی همواره در دل‌ها نفوذ داشت.

وحدت و یکپارچگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود لذا دهه فجر سر آغاز طلوع اسلام و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ کشور است و نظام سلطه با پیروزی انقلاب برچیده شد.

دشمنان سعی بر این دارند که انقلاب و امام (ره) را از یاد مردم ببرند و دهه فجر یاد آور انقلاب و تجسم اراده امام (ره) است و هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.

انقلاب دستاورد‌های بسیاری را برای کشور به ارمغان آورد و جایگزینی اسلام ناب محمدی به جای اسلام آمریکایی، بیداری مسلمان، ایجاد ملت نمونه از صدر اسلام تا کنون، تغییر رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی به نظام اسلامی، قطع ایادی چپاولگران، سر نگونی حکومت پهلوی و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی و وحدت وسیع سنی و شیعه، وحدت و یکپارچگی ملی و قطع امتیازات آمریکا و انگلستان در ایران، ثبات کشور در برابر توطئه‌ها و مردمی شدن نظام، جهانی شدن انقلاب و الگو قرار گرفتن اتقلاب در دیگر کشور‌ها از دستاورد‌های سیاسی انقلاب شمرده می‌شود.

سازندگی کشور با الویت مناطق محروم، توسعه و سازندگی کشور، ساخت زیر بنا‌های عظیم کشور، توسعه ریلی، توسعه زیر ساخته‌ها شهری و روستایی، حمایت از تولید، آب رسانی و توسعه صنعت برق و گاز رسانی و توسعه پتروشیمی و. از دستاورد‌های اقتصادی انقلاب شمرده می‌شود.

تشکیل بسیج و سپاه پاسداران، شکست ابرقدرت‌های جهان، ثبات کشور در برابر توطئه ها، خود اتکایی و قطع مستشاران، اثبات مظلومیت انقلاب اسلامی، استقلال نیرو‌های مسلح و همگرایی مردم با نیرو‌های مسلح، رشد صنایع دفاعی و نظامی و زیر دریایی‌ها از دستاورد‌های دفاعی و امنیتی انقلاب محسوب می‌شود.

پیشرفت‌های علمی، خود باوری صنعتی و اهتمام به مفاخر علمی کشور، نهضت سواد آموزی، پرورش نسل‌های قوی علمی، توسعه شرکت‌های داش بنیان، نانو فناوری، طراحی و ساخت ابر یارانه و پیشرفت در سلول‌های بنیادین از دستاورد‌های علمی انقلاب است و وحدت کلمه و همبستگی، تحول در ملتی حاضر در صحنه، تحول و افزایش روحیه تعاون، فرهنگ جهادی، گسترش فرهنگ قرآنی و بالابردن فرهنگ مردم، احساس نشاط ملی و مقابله با تهاجم فرهنگی از دستاورد‌های انقلاب از بعد فرهنگی است.

باز شدن دریچه نور امید مسلمانان و باور مندی مستضعفان در برابر ایستادگی استکبار جهانی، ایجاد تحول و خود باوری ملت‌ها و دنیای اسلام، تحول و تمسک به ارزش‌های معنوی و احیا سنت احیا اعتکاف، خود باوری از دستاورد‌های معنوی و معرفتی انقلاب است.

تبدیل سلطنت به حکومت مردم سالاری دینی و تحقیر شدگی به اعتماد به نفس از شاخص‌های انقلاب اسلامی بود

پیروزی انقلاب با توکل به خدا و به برکت امام و خواست مردم تشکیل شد، انقلاب به ملت و کشور شخصیت و هویت داد و جوش و تحرک و مردم سالاری دینی از برکات انقلاب بود.

امام (ره) اسلام ناب محمدی را به جای اسلام آمریکایی وارد کشور کرد، اسلام حقوق پا برهنگان بود.

رعایت تقوا در مسایل شخصی و سیاسی، محاسبات معنوی در تصمیمات و توجه به مردم، کسب رضای الهی از شاخص‌های امام (ره) است.

اسلام تشریفاتی، بی تفاوت نسبت به مظلومان وکمک به زور گویان از شاخص‌های اسلام آمریکایی است؛ که امام (ره) با انقلاب مردمی که انجام داد اسلام ناب محمدی (ص) را برپا نمود.

دهه فجر امسال با شعار جشن ملی ۱۴۰۰ آغاز شد.
بیش از ۷۵۰ برنامه در طول این دهه توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت به همت بسیجیان در پایگاه ها، مساجد و دیگر اماکن فرهنگی شهرستان رشت تدوین و اجرایی خواهد شد و رژه موتورسواران از فرودگاه تا گلزار شهدای رشت، برپایی نمایشگاه حوزه‌های مقاومت، یادواره شهدای مدافع حرم، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی، اجرای پاتوق سرود، نشست‌های بصیرتی و نشست‌ها تخصصی با فعالان فضای مجازی، اکران فیلم‌های عمار، شبی با خاطرات انقلاب، افتتاح پایگاه بسیج و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن انقلاب، جشنواره صنایع دستی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، مسابقات اذان و حفظ قرآن کریم و افتتاح مرکز رشد و علمی بسیج و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی از جمله برنامه سپاه ناحیه مرکزی رشت در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران است.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=19480

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۱۶
اردیبهشت
برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم

برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از انجام ۲۵۵ مورد قلع و قمع تغییر کاربری غیر قانونی عرصه های کشاورزی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم.

۱۶
اردیبهشت
گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد

گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد

رئیس هیات فوتبال گیلان گفت: استان گیلان یک گام دیگر تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ قهرمانی آسیا فاصله دارد.

۱۶
اردیبهشت
هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان

هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان

شرکت آب منطقه‌ای گیلان با توجه به رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح امروز در این استان، اطلاعیه‌ای صادر کرد.