به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛ اسدالله عباسی امروز در این بازدید با اشاره به سفر روز آینده (جمعه) رئیس جمهوری و هیات دولت به استان گیلان گفت: هدف از راه اندازی این مرکز کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان است و مردم عزیز میتوانند مسائل، مشکلات و درخواستهای خود را از دستگاههای اجرایی از طریق این سامانه بیان کنند.
نماینده عالی دولت در استان گیلان افزود: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری از دیروز با حضور ۶۰۰ کاربر در گیلان راه اندازی و مستقر شده و از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه امروز تا ساعت ۲۲ و همچنین فردا (جمعه) تا پایان سفر ریاست محترم جمهوری، آماده دریافت مشکلات و خواستههای مردم است.
استاندار گیلان در خصوص چگونگی اطلاع مردم از پاسخ مسائل مطرح شده آنان، بیان کرد: مشکلات و مسائل مردم جمع آوری شده و به دستگاههای مرتبط منتقل میشود، دستگاهها نیز طی مدت دو هفته مکلف به پاسخگویی شایسته به مردم هستند.
عباسی ادامه داد: همزمان با پاسخگویی ۶۰۰ کاربر در سامانه سامد، در ۳۵ دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان هم میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاههای اجرایی از سوی دولت سیزدهم، مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی مردم عزیز است.
وی یادآور شد: همه اهتمام دولت این است که مردم بتوانند به سهولت مسائل و مشکلات خود را به دولت انتقال دهند.
عباسی اظهار کرد: ارتباط دولت و مردم، ارتباطی صادقانه است و ما مسئولان وظیفه داریم مشکلات مردم به عنوان ولی نعمت انقلاب را نه تنها در ایام سفر پر خیر و برکت رئیس جمهوری، بلکه در همه زمانها به نحو شایسته پاسخ دهیم و رسیدگی کنیم.
مرکز ارتباطات مردمی سامد ویژه سفر رئیس جمهوری در رشت برقرار شده و مردم میتوانند در تماس با سامانه تلفنی ۱۱۱، مشکلات و خواستههای خود را در میان بگذارند.