تیتر اخبار

برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد ماه تجاوز به زن جوان برای فرار از بدهی سنگین جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان جوانی که رفیقش را به خاطر گاز زدن همبرگرِ دوست دخترش کُشت سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه پیش فروش ۶ محصول پرطرفدار سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت ایران در آستانه ورود به حلقه ۴ کشور برتر تولید مرغ در جهان

0

۱۰ برنامه اندرویدی برای حفاظت گوشی در مقابل هکر‌ها

  • کد خبر : 15914
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
۱۰ برنامه اندرویدی برای حفاظت گوشی در مقابل هکر‌ها

در این گزارش با اپلیکیشن‌های اندرویدی آشنا شوید که میزان آسیب پذیری گوشی شما در مقابل هکر‌ها را می‌سنجند.

سیستم عامل لینوکس به دلیل ابزار‌ها و توانایی‌هایی که در سیتستم عامل‌های دیگر نمی‌توان آنها را پیدا کرد در دنیای هکر‌ها به سیستم عاملی شناخته شده و رایج تبدیل شده است.

از آنجایی که سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های هوشمند نیز مبتنی بر هسته نرم افزاری سیستم لینوکس طراحی شده، این موضوع به این معناست که از این سیستم عامل و از تلفن هوشمند می‌توان برای یادگیری، آزمایش و تلاش برای هک دیگران استفاده کرد.

امروز ده مورد از بهترین برنامه های اندرویدی برای آزمایش میزان آسیب پذیری تلفن همراه در مقابل هکر ها را معرفی می کنیم که اگر در استفاده از آنها مُصر باشید و آنها را امتحان کنید به شما اطلاعات زیادی در رابطه با هک کردن انتقال می‌دهند. این موضوع طبیعتا باعث افزایش تجربه های شما در مقابله با هکر ها خواهد شد.

برنامه Hackode

Hackode یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که برای تست نفوذ استفاده می‌شود و برای هکر‌های اخلاق مدار برنامه ریزی شده است. این اپلیکیشن دارای ابزار‌های مفید زیادی در زمینه هک می‌باشد که از جمله آنها می‌توان به Google Hacking و DNS Dig اشاره کرد.

برنامه AndroRAT

این اپلیکیشن از نظر هکر‌ها یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن هاست که از طریق آن می‌توان سیستم تلفن قربانی را از راه دور کنترل کرد. نام اپلیکیشن نیز از همین ویژگی گرفته شده و در واقع ترکیبی از کلمه اندروید و Rat به معنای ابزار کنترل از راه دور است. پس از هک کردن گوشی قربانی، می‌توان تمام اطلاعات گوشی را به دست آورد. این اپلیکیشن در ابتدا برای بازیابی اطلاعات از گوشی‌های اندرویدی به سرقت رفته ساخته شده بود.

برنامه APKInspector

این یک برنامه کاربردی است که برای تحلیلگران برنامه‌های اندرویدی طراحی شده و هدف آن کمک به گردآوری کردن بسته‌ها و کد‌های اندروید است.

اپلیکیشن اندرویدی

برنامه DroidBox

DroidBox یکی از مهمترین اپلیکیشن‌های پیشرفته در تحلیل برنامه‌های اندرویدی است و دارای قابلیت‌هایی مانند اطلاع از عملکرد عملیات رمزگذاری با استفاده از API در اندروید، نشت اطلاعات از طریق شبکه، فایل ها، پیامک‌ها و بسیاری موارد مفید دیگر است. اما باید بدانید که کارکردن با این برنامه نیازمند تجربه برنامه نویسی است.

برنامه Burp Suite

Burp Suite یک پلتفرم کامل برای تست عملکرد و امنیت برنامه‌های کاربردی موجود در شبکه محسوب می‌شود و دارای ابزار‌های زیادی است که از طریق آنها می‌توانید نقاط آسیب پذیر امنیتی را پیدا کرده و آنها را رفع کنید.

هکر های تلفن همراه

برنامه zANTI

zANTI یک برنامه جامع و حاوی ابزار‌هایی است که تنها با یک کلیک ساده به بررسی و آزمایش نقاط قابل نفوذ تلفن همراه می‌پردازد و به مدیران امنیت امکان می‌دهد سطح خطر یک شبکه را بررسی کنند.

برنامه Droid Sheep

Droid Sheep یکی از ساده‌ترین برنامه‌هایی است که می‌توان از آن استفاده کرد، زیرا هر کاربر عادی اندروید می‌تواند روی این برنامه کار کند و امنیت حساب خود را به تنهایی آزمایش کند. البته از آنجایی که برنامه‌های تست نفوذ و شناسایی نقاط ضعف، همچون چاقویی دولبه عمل می‌کنند، گاهی هکر‌ها نیز از این برنامه‌ها برای استفاده در مقاصد خودشان استفاده می‌کنند.

برنامه های جاسوسی

برنامه BetterCap

BetterCap نرم افزار تجزیه و تحلیل شبکه و نفوذ از طریق سیستم اندروید است. این اپلیکیشن با فناوری اطلاعات کار می‌کند و دارای ابزار‌های پیشرفته بسیاری است که انجام آزمایش‌ها تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند را فراهم می کند

برنامه FaceNiff

این برنامه از افرادی که به شبکه‌ای مشابه با شما متصل هستند، هنگام ورود به سایت‌هایی که به وسیله پروتکل HTTP محافظت نمی‌شوند جاسوسی می‌کند. بنابراین شما می‌توانید تمام اطلاعات و داده‌های آنها را از طریق تلفن همراه خود به دست بیاورید.

برنامه NetCut

NetCut یکی از برنامه‌های قوی به منظور اسکن خودکار شبکه و نمایش اطلاعات مفید در رابطه با دستگاه‌های متصل به شبکه است. عملکرد اصلی این برنامه این است که هر کسی را که به شبکه وای فای شما متصل است، قطع کند. اما باید توجه کنید که استفاده از این برنامه نیاز به استفاده از گوشی روت شده دارد.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=15914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۱۶
اردیبهشت
برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم

برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از انجام ۲۵۵ مورد قلع و قمع تغییر کاربری غیر قانونی عرصه های کشاورزی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم.

۱۶
اردیبهشت
گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد

گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد

رئیس هیات فوتبال گیلان گفت: استان گیلان یک گام دیگر تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ قهرمانی آسیا فاصله دارد.

۱۶
اردیبهشت
هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان

هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان

شرکت آب منطقه‌ای گیلان با توجه به رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح امروز در این استان، اطلاعیه‌ای صادر کرد.