تیتر اخبار

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه جزئیات طرح جدید فروش سایپا اعلام شد استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟! نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قایقران گیلانی المپیکی شد سامانه بارشی در راه گیلان رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان همراه داشتن کدام داروها در حج و عمره ممنوع است؟ سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان ثبت سفارش کتاب های سال تحصیلی جدید آغاز شد

0

همه باید با شهرداری رشت همکاری کنند

  • کد خبر : 1455
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۳۷
همه باید با شهرداری رشت همکاری کنند

استاندار گیلان یادآور شد: انتظار دارم شهردار رشت با تعامل با شورای شهر نسبت به شناسایی دقیق مشکلات رشت و اتخاذ تصمیم‌های مناسب برای رفع آن‌ها تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛ آئین معارفه سیدمحمد احمدی به عنوان شهردار جدید رشت صبح روز پنجشنبه با حضور مسئولان در سالن نیروی انتظامی برگزار شد.

استاندار گیلان در جلسه معارفه شهردار رشت با تبریک هفته وحدت، گفت: با پیروی از مکتب محمدی پایه‌های برابری و برادری برقرار شد و رفتار و منش پیامبر(ص) الگویی کامل است و در سوره قلم به زیبایی به خلق و خوی پیامبر(ص) اشاره شده است.

ارسلان زارع با بیان اینکه وحدت بهترین راهکار مقابل با مشکلات است، گفت: امروز بیش از پیش نیازمند وحدت هستیم و تنها راهبرد موفقیت تقویت وحدت در بین مسئولین و مردم است و تجربه ثابت کرده است هرگاه با پشتوانه وحدت گام برداشته‌ایم از تنگنا‌ها به راحتی عبور کردیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از نهادهای خدماتی بزرگ شهرداری‌ها هستند، اظهار کرد: رشت یک قرن است که دارای شهرداری است و جزو اولین شهرهای ایران بود که بلدیه داشت و این از امتیازهای شهر رشت محسوب می‌شود که بیانگر تمدن و مدنیت آن است.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: معتقد هستم امروز نیز مردم رشت در عرصه‌های ملی و فراملی درخشان هستند.

زارع با تاکید بر اینکه هم‌افزایی شورای شهر رشت با نهاد شهرداری در بسترسازی بهبود زندگی شهروندان اثرگذار است، افزود: اعضای شورا به صورت مستقیم برگزیده مردم هستند و شهردار هم به صورت غیر مستقیم با انتخاب مردم است و باید در کنار هم برای رفاه شهروندان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه رشت با مشکلات زیادی روبرو است، گفت: مسائلی مانند پسماند، ترافیک، مناطق حاشیه‌ای رشت، رودخانه‌ها و… از جمله دشواری‌هایی است که این شهر با آن مواجه است، البته دغدغه در مورد بناهای تاریخی نیز وحود دارد.

استاندار گیلان یادآور شد: انتظار دارم شهردار رشت با تعامل با شورای شهر نسبت به شناسایی دقیق مشکلات رشت و اتخاذ تصمیم‌های مناسب برای رفع آن‌ها تلاش کنند تا در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم شاهد موفقیت‌های شهرداری باشیم.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی برای رشت فراهم شده است، گفت: خیلی اقدامات انجام شده که اکنون مردم نمی‎بینند.

احمد رمضانپور نرگسی رییس شورای شهر رشت گفت: در کلیپ پخش شده از آقای احمدی به عنوان هفتادومین شهردار رشت نام برده شده درحالیکه از تاریخ ۱۲۸۶ تاکنون که رشت دارای شهردار بوده، این شهر ۵۵ شهردار داشته است و ۱۵ نفر به عنوان سرپرست بودند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز آقای احمدی شباهت زیادی به دوران انتصاب بنده به سمت شهردار رشت دارد، گفت: آینده خوبی برای او  پیش بینی میکنم زیرا اگر از من بپرسند که بهترین دوران خدمتم در سمت فرمانداری و شهرداری کدام است، می‌گویم در دوران سکانداری شهر رشت است.

رمضانپور نرگسی در ادامه با بیان این مطلب که شورای شهر رشت از ابتدا تصمیم داشت با یک شهردار چهارسال سپری کند، گفت: در ابتدا انتخاب‌های خوبی داشتیم اما متاسفانه حواشی ایجاد شد تا که چندین شهردار در این دوره انتخاب شوند و شاید قسمت اینگونه بود.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی برای رشت فراهم شده است، گفت: خیلی اقدامات انجام شده که اکنون مردم نمی‎بینند اما در یکسال آینده خواهند دید.

احمدی شهردار جدید رشت گفت: به دلیل‌عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری نباید همه تقصیرها را به گردن شهرداری انداخت.

سیدمحمد احمدی شهردار رشت در این مراسم با تشکر از شورای شهر رشت بابت اعتماد صورت گرفته، گفت: زمان خدمت‌رسانی شورای پنجم کمتر از یکسال است و به تبع آن ما نیز مدت زیادی برای خدمت‌رسانی نداریم و امیدوارم در این مدت کوتاه بتوانیم اقدامات اثرگذاری انجام دهیم.

احمدی افزود: به دلیل‌عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری نباید همه تقصیرها را به گردن شهرداری انداخت. همینجا قول خواهم داد که تمام توان خودمان را برای خدمت‌رسانی به کار بگیریم اما نیاز به همکاری و همراهی همه مسئولین داریم.

وی خواستار وحدت و همدلی کارکنان شهرداری شد و افزود: برای خیلی‌ها سوال بوده که چرا با سابقه معاونت استانداری و فرمانداری به شهرداری رشت آمدم.

شهردار جدید رشت اظهار کرد: متعلق به رشت هستم و علی رغم تمام تلاشهای شبانه روزی مدیریت شهری ولی باز هم سطح نارضایتی در بین شهروندان وجود دارد و برای رفع این نارضایتی می‌خواهم اتاق فکر با شورا شهر تشکیل دهم.

وی در مورد بودجه ۹۰۰ میلیارد تومانی شهردار رشت اظهار کرد: بخشی از بودجه عمرانی و بخشی دیگر هزینه‌ای است که در بخش عمرانی ۴۰۰ میلیارد تومان دیده شده که قطعا این رقم محقق نمی‌شود تا کارها به اتمام رسد.

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=1455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۰۶
اردیبهشت
درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به کاهش منابع آبی و برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی، شالیکاران گیلان طبق تقویم زراعی اقدام کنند.

۰۶
اردیبهشت
جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود

جزئیات جشنواره ۳ روزه ی بهار نارنج در کومله لنگرود

یکی از جشنواره‌های پر مخاطب که در طول سالیان گذشته میزبان گردشگران مختلفی از سطح استان و کشور بوده جشنواره بهار نارنج کومله شهرستان لنگرود است.جشنواره ای که امسال طی ۳ روز و با برنامه های مختلف مانند جشنواره کودک، غذا و بازی های بومی محلی برگزار می شود

۰۶
اردیبهشت
توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت بین نوغانداران ۹ شهرستان گیلان توزیع می‌شود.