تیتر اخبار

برقراری پرواز رشت-استانبول-رشت از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین پدرخوانده سایت‌های قمار و شرط‌بندی ایران در ترکیه بازداشت شد توزیع ۴۰۰ تن میوه شب عید در ۶۱ جایگاه گیلان هزار و ۱۶۷ کلاس گیلان، آماده اسکان نوروزی فرهنگیان برخورد با فروشندگان مواد محترقه در رشت استخدام ۸۰ گیلانی در قالب طرح «شهید زین الدین» مرحله سوم ویرایش ثبت نام خودروی جانبازان آغاز شد بیش از ۴۳ هزار مرکز عرضه فراورده‌های دامی گیلان زیر ذره بین بازرسان اعطای نشان فتح به فرماندهان کل ارتش و سپاه بدون حضور رئیس جمهور؛ آزادراه منجیل – رودبار بهره برداری شد اعلام زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ صید انواع ماهیان استخوانی ازدریای خزر از مرز ۲ هزارتن گذشت سود سهام عدالت برای این افراد واریز نمی‌شود شروع ماه رمضان از روز سه شنبه تمدید مهلت بیمه محصولات باغی گیلان کنعانی: بانیان هیأت موسوم به حقیقت‌یاب بین‌المللی قصد انتقامجویی از ملت ایران را دارند بازدید رئیسی از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران تداوم بارش‌ها در گیلان تا ۳ روز آینده اطلاعیه پلیس درباره ماه رمضان و نحوه فعالیت اماکن پذیرایی در نوروز عرضه لاستیک با نرخ مصوب در نمایشگاه‌های بهاره آب رسانی و برق رسانی در بیشتر روستاهای درگیر سیلاب انجام شده است افزایش ۸ درصدی جابه جایی مسافر در جاده‌های گیلان جوان ترین و پیرترین نماینده مجلس دوازدهم رونمایی شد رائفی‌پور: انتخابات اسفند معادلات جریان‌های سیاسی را تغییر داد

0

زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا درآمد

  • کد خبر : 11893
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا درآمد

تیم ملی والیبال ژاپن با برنامه ریزی بلند مدت موفق شد ایران را در المپیک شکست دهد و اگر به برنامه ریزی های این تیم توجه شود خواهیم یافت که تیم ملی والیبال ایران به برنامه و مدیریت ژاپن بازی را واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛  تیم ملی والیبال مردان ژاپن که در رقابت های المپیک عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت پس از پیروزی مقابل ایران موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کند.  والیبال مردان ژاپن در بازی آخر از مرحله گروهی با ایران بازی کرد و توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد. ژاپن در دور گروهی این رقابت ها به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافت و برای اولین بار در ۲۹ سال گذشته موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی المپیک صعود کند.

تیم ملی والیبال ژاپن در مرحله حذفی المپیک به مصاف برزیل رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و از ادامه رقابت ها کنار رفت.

رسانه ژاپنی پس از درخشش والیبال ژاپن در المپیک نوشت: «ژاپن، تیم ملی والیبال ایران را که در رده یک آسیا قرار دارد،  در بازی آخر دور مقدماتی شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.  در مرحله یک چهارم نهایی اگرچه ژاپن مقابل قهرمان جهان شکست خورد اما نبردی داغ بین دو تیم شکل گرفت. البته این بازی ها برای ژاپن بسیار خوب شد چرا که بازیکنان این تیم باتجربه تر شده و قطعا سه سال بعد در المپیک پاریس می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

تیم ملی والیبال ژاپن از سال ۲۰۱۷ به مدت پنج سال برای المپیک سخت کار کرد تا داده ها را جمع آوری، تجزیه و تحلیل کند تا با ایجاد یک تیم سختکوش بتواند با قدرت های جهان رقابت کند.  آنچه از بازیکنان خواسته می شد استقلال بیشتر بود. تلاش بیش از حد برای تیم ملی والیبال ژاپن به دلیل میزبانی المپیک بود.  در سال ۲۰۱۹ نتیجه تلاش همه پرسنل از جمله سرمربی تیم باعث شد که تاکتیک های ژاپن در زمین المپیک توکیو پیاده و تجسم شود که این یک حرکت بزرگ به سمت موفقیت بود.

باتوجه به بازی های صورت گرفته می توان ارزیابی کرد که والیبال ژاپن در شرایط بسیار خوبی است چرا که  هریک از بازیکنان مهارت های خود را با سطح بالایی از هوشیاری به منظور دستیابی به یک والیبال دقیق تقویت کرده اند.  ایشیکاوا که در لیگ ایتالیا مهارت های خود را تقویت می کند،  مهارت ها و تکنیک های خود را به رخ دیگر بازیکنان کشیده است.  یوجی نیشیدا هم که از ابتدای این فصل دچار پیچ خوردگی مچ پا شده بود و  شرایطش مناسب نبود، اما در سطح جهانی درخشید. “

رسانه ژاپنی ادامه داد: “در سال جاری، ورزشکاران جوان والیبال ژاپن در بسیاری از مسابقات مطرح حضور خواهند داشت و قطعا والیبال مردان نیز از این قاعده مستثنی نیست.  اکثر بازیکنان اصلی در بیست سالگی هستند و سه سال بعد به المپیک پاریس خواهند رسید.  می توان گفت بازیکنان جوان که در تیم ملی والیبال حضور دارند هر چه زودتر چشم به راه المپیک بعدی هستند و انتظارات از تیم ژاپن در آینده قطعا افزایش می یابد. ژاپن قطعا می تواند در المپیک بعدی پاسخ محکمی به حریفان خود دهد.  “

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ژاپن که میزبان المپیک است، با جوانان خود به میدان این رقابت ها آمد. این تیم با کمترین میانگین سنی ( ۲۵.۵۸  سال سن) در المپیک حضور داشت. باتوجه به جوانگرایی و برنامه ریزی بلند مدت  که در این تیم صورت گرفته،  می توان گفت زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا در آمده و اگر والیبال ایران همینطور پیش رود قطعا در آسیا و سطح جهانی درجا خواهد زد.

ژاپن برای المپیک ۲۰۲۰ برنامه بلند مدتی را به اجرا درآورد که نتیجه آن هم به چشم آمد. قطعا باتوجه به پیشرفت ژاپنی ها، این تیم برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس برنامه های خاصی را از همین حالا به اجرا در می آورد. باتوجه به اینکه ژاپن در آسیا حضور داشته و این تیم زودتر از ایران پوست اندازی کرده است می توان گفت زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا در آمده و باید دید که فدراسیون نشین های والیبال ایران برای آینده چه برنامه ریزی خواهند داشت.

این برنامه ریزی ها درحالی است که تیم ملی والیبال ایران قبل از المپیک دچار تغییراتی در کادر فنی شد و حتی چند ماه مانده به شروع مسابقات لیگ ملتهای ۲۰۲۱ والیبال، آلکنو سرمربی روسی والیبال ایران در تمرینات تیم ملی حضور نداشت!

لینک کوتاه : https://gilanpishro.ir/?p=11893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش خبری از نگاه دوربین شما

۰۶
خرداد
مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

مشکلات یکی از شهروندان منطقه حمیدیان رشت در خصوص عدم رسیدگی برای جمع آوری زباله و تجمع آلودگی ها

۲۲
دی
آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

آتش سوزی مهیب در جنگل های حیران

به گزارش پایگاه خبری گیلان پیشرو؛آتش سوزی گسترده ای که از ساعت ها پیش‌ در مرز ایران و‌ جمهوری آذربایجان در حال وقوع است ازسمت جمهوری آذربایجان به سمت گیلان در حرکت است.

گزارش ویژه

۰۹
آذر
بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

بازار داغ تاکسی‌ های اینترنتی بی قید و بند

مخاطب زیاد تاکسی‌های اینترنتی باعث شده که قیمت گذاری‌ها نجومی شود و رانندگان هم از حق و حقوقی بهره‌مند نشوند.

۲۹
شهریور
دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

دوردور با مازاراتی و بنز اجاره‌ای در تهران | رنت روزانه خودرو از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

قیمت خودروهای داخلی همچنان در مسیر گرانی و خرید خودروهای‌خارجی هم برای بسیاری به رویایی‌دست‌نیافتنی تبدیل شده‌است. در این‌میان برخی‌جوانان و افراد برای پیشبرد کسب‌ و کارشان یا دوردورکردن با خودروهای‌ لاکچری‌ و لوکس به‌ سراغ‌«اجاره»‌ یا «رنت» خودرو می‌روند و میلیون‌ها تومان بابت آن می‌پردازند.

۱۰
شهریور
شیوع پدیده گراز خوری

شیوع پدیده گراز خوری

گراز هم مانند سایر گونه‌های حیات‌وحش به دست انسان شکار می‌شود و بهانه این شکار، بیشتر جلوگیری از تخریب باغ‌ها و مزارع است حال آنکه خوردن گوشت این حیوان هم به دلایل قبلی اضافه شده است.

گیلان پیشرو در شهرستانها

آخرین اخبار

۲۶
اسفند
برقراری پرواز رشت-استانبول-رشت از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین

برقراری پرواز رشت-استانبول-رشت از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین

مدیر کل فرودگاه گیلان از افزایش پروازهای این فرودگاه در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروازهای مسیر مشهد از فرودگاه رشت ۱۰۰ درصد افزایش پیدا نموده است.

۲۲
اسفند
هزار و ۱۶۷ کلاس گیلان، آماده اسکان نوروزی فرهنگیان

هزار و ۱۶۷ کلاس گیلان، آماده اسکان نوروزی فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: هزار و ۱۶۷ کلاس برای پذیرش مسافران فرهنگی در نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود.

۲۲
اسفند
برخورد با فروشندگان مواد محترقه در رشت

برخورد با فروشندگان مواد محترقه در رشت

بیش از ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از واحد‌های صنفی و سیار در پیاده راه رشت کشف و ضبط شد.